نشست هم‌افزایی مدیران عامل نیروگاه‌های استان خراسان با حجت الاسلام پژمان‌فر ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

در این جلسه مدیران عامل نیروگاه‌ها و نمایندگان نیروگاه‌های حاضر در جلسه به بیان چالش‌های پیک برق زمستانه و تابستانه صنعت نیروگاهی و لزوم توجه ویژه مجلس شورای اسلامی به رفع این چالش‌ها و مطالبات خود از وزارت نیرو تاکید کردند.
در این نشست مهندس دهقان‌پور مدیرعامل نیروگاه مشهد به ارائه گزارش پیرامون آخرین وضعیت نیروگاه مشهد و اورهال بخش‌های مختلف نیروگاه پرداختند و پیشنهاد استفاده از ظرفیت استانی و کشوری برای تسریع در نوسازی و احداث واحدهای جدید نیروگاه مشهد را ارائه کرد.
حجت الاسلام پژمانفر در این نشست بر لزوم رفع موانع از حوزه صنعت نیروگاهی و فراهم کردن بسترهای لازم برای افزایش توان تولید برق تاکید کردند.
ایشان با تاکید بر لزوم «مصرف بهینه انرژی» و «حرکت به سوی واقعی‌سازی قیمت‌‌ها در حوزه انرژی» تأکید کردند.
ایشان بر افزایش گفتگوهای تخصصی این چنینی تا رسیدن به یک «بسته تصمیم‌سازِ راهبردی» از طریق سمن  خانه هم افزایی انرژی و آب خراسان رضوی برای حصول نتیجه در این حوزه تأکید فرمودند.

در این دیدار:
مهندس سالمی رئیس هیات مدیره خانه هم افزایی انرژی و آب خرسان رضوی و رئیس هیات مدیره هلدینگ افق توسعه انرژی خلیج فارس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیک اندیشان انرژی
خانم مهندس ستوان نائب رئیس هیات مدیره خانه هم افزایی انرژی و آب خراسان رضوی و معاون فنی مهندسی شرکت تولید نیروی برق خراسان
مهندس طالبی عضو هیات مدیره خانه هم افزایی انرژی و آب خراسان رضوی و مدیرعامل  نیروگاه بادی بینالود
مهندس ضرابی مدیرعامل نیروگاه شمس سرخس
مهندس عبدالخالق زاده نماینده مالک نیروگاه شریعتی
به بیان مشکلات و موانع موجود در صنعت نیروگاهی استان پرداختند و دستورات لازم از سوی حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی صادر گردید.
 
در پایان مهندس ایزدی مدیرعامل خانه هم افزایی انرژی و آب خراسان رضوی به بیان ارائه گزارشی از اقدامات دوسال اخیر خانه در همکاری با مجلس شورای اسلامی پرداخت و از «بسته های تحلیلی و تصمیم ساز در بخش انرژی و آب استان» ارسالی این سازمان مردم نهاد برای مدیران استان و کشور سخن گفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *