دریافت تندیس زرین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد توسط شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود

دریافت تندیس زرین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد توسط شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود
با حضور شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود، ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور ۳ مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی صدا سیما برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت به نقل از ستاد برگزاری این اجلاس: هدف از این رویداد که با حضور جمعی از مدیران صنایع و تولید کنندگان برتر کشور برگزار گردید، تعامل و رشد علمی بین بخش دولتی و بنگاه های اقتصادی کشور از طریق انتقال دانش و برقراری ارتباطات صنایع و کسب و کارها می باشد.
این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی مراسم شروع و پس از آن آقای کلانتری مدیر عامل انجمن بهره وری، آقای دکتر قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، دکتر نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، دکتر عبدالملکی معاون محترم ریاست جمهوری و دیگر صاحب نظران به سخنرانی پرداختند.

بخش دیگر این رویداد تقدیر از فعالین، صاحب نظران، مدیران موفق بوده که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس، از آقای مهندس امیرطالبی طرقبه مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود با اهدا تندیس زرین و از اعضای هیات مدیره شرکت با اهدا لوح سپاس ، تقدیر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *