محکومیت جنایت اسرائیل در غزه

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

رژیم غاصب، سال‌هاست با حمایت قدرت‌های استعماری در سرزمین مادری و اجدادی فلسطینیان دست به جنایت‌ زده، انسان‌های فراوانی را آواره کرده و مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

این بار روحیه تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دل‌های مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است.

بدون شک این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و مسئول اصلی آن رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان و پشتیبانان آن رژیم و در راس آن ها دولت آمریکا است.

به امید ظهور منجی عالم بشریت و ریشه کن شدن ظلک و فساد در جهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *